'ROSWELL HAPPENED' – alleged US leak confirms 'UFO crash, dead aliens and cover-up'

0
80


Heather Wade, host of US late-night online paranormal radio show Midnight in the Desert, claims to have obtained an extensive US Defense Intelligence Agency (DIA) report into a number of alleged alien and UFO incidents including the infamous Roswell mystery.

She claims the document came from a known, but unnamed source, and has been passed to nuclear physicist Stanton Friedman, who is a long term Roswell believer and investigator.

Roswell has been at the heart of the UFO scene since in July 1947 the military sensationally announced in a press release it had found the remains of a crashed flying saucer in the desert nearby.

But the following day it retracted the statement, saying it was in fact a damaged US Air Force air balloon.

Witnesses later came forward to say there had been alien bodies within the “crashed craft”, which along with the wreckage were then taken to a top-secret US military base.

The seemingly undated 47-page dossier contains a six-page report on the Roswell incident, detailing how the UFO came down on July 2 or 3 1947, and four decomposing alien bodies were recovered two miles from the crash site a week later.

It then confirms that the initial press release about a flying saucer being found was sent out without senior or Pentagon approval, before the “weather balloon cover up” was set in motion.

The report states: “Aerial reconnaissance discovered that four small human-like beings had apparently ejected from the craft at some point before it exploded.

“These had fallen to earth at least two miles east of the crash site where the wreckage was located.

“All of the four alien crew members were dead and badly decomposed.”

It said the corpses and 327 individual pieces of UFO wreckage were taken to the Wright Patterson Air Force base in Dayton, Ohio.

There have already been doubters who allege the documents must be an elaborate hoax, produced to prolong the Roswell conspiracy theory.

A statement on the midnightinthedesert.com website said: “Heather Wade received documents last night from a trusted source. 

“She immediately had Stanton Friedman take a look at these documents who said, ‘I have never seen anything like this.’

“Stanton Friedman is going to continue examining these documents for authenticity, but at this time we can find no evidence of forgery.”

Paradigm Research Group (PRG) was set up to lobby the US Government to end an alleged truth embargo which covers up the existence of aliens on Earth.

It has described the documents as important, but accepts they could be fake.

It released a statement saying: “Over the coming weeks PRG will work closely with leading researchers into the history of the truth embargo and ET related government documents to determine the quality of this evidence. 

“There are only four possible explanations for the existence of these documents. In order of probability there are:

“1) Government disinformation ‘leaked’ that contains much truth plus bogus elements obvious to skilled researchers – the purpose being to undermine the included truths and serve the truth embargo. 

“2) Fully legitimate government documents.

“3) Disinformation created and dispersed by private citizens who are not connected to or paid by the government and who consider the matter of an extraterrestrial presence to be false and worthy of being thwarted.

“4) False information created and dispersed by a person or persons convinced of an extraterrestrial presence in a misguided attempt to advance the issue.

“The first two options are the most likely and about equal in probability.”

The Roswell mystery has long been dogged by hoaxes.

Most famously in the 1990s video emerged alleging to show secret autopsies carried out on the “recovered alien bodies”.

It was later found to be fake.

In 2015 a picture emerged, alleging to show an alien corpse from the crash.

It was later exposed as being a mummified human child.

Express.co.uk has sent the documents to UFO experts and awaits their opinions.

We also contacted the DIA to comment and awaits a response.

Check Express.co.uk weird section for updates on this breaking story.



Source link

Facebook Comments

Loading...

LEAVE A REPLY

three × three =